2012. február 20., hétfő

Miért kell mindent rongálni?



A városban, ha jól tévedek, 10db ilyen menetjegy és bérletkiadó automatát helyeztek el. A teljes, helyi közösségi közlekedés fejlesztésére irányuló projekt több, mint 300.000.000Ft -ba került. Egyszerűen fel nem tudom fogni, miért képesek ezt is megrongálni? Mi hasznuk van ebből?
Egyébként én eddig 3× vettem bérletet ilyen automatából, és az gond nélkül sikerült is, viszont hallottam ilyeneket, hogy elnyelt pénzt, meg nem adott ki jegyet stb... Ilyen esetekre van egy kis telefon jel a kijelző jobb felső sarkában, amit megnyomva egy telefonszám jön elő, ezt felhívva (még nem próbáltam) akár még az elnyelt összegünkhöz is visszajuthatunk, de szerintem a VOLÁN felhívása is orvosolhatja a problémánkat.

3 megjegyzés:

  1. a rendszerváltáskor szétverték az összes ifjúsággal foglalkozó szervezetet és helyet. Miért a csodálkozás, ha a fiatalok és idősebbek akár nem tudnak mit kezdeni az idejükkel? Sajnos ezt kaptuk... tatabányán is ez megy... Nyugaton vajon miért kevesebb vagy éppen nincs is ilyen? Ehhh...

    VálaszTörlés
  2. Olyan emberektől, akik így építkeznek, milyen kulturáltsági szint várható??


    http://sopron-info.blogspot.com/2011/12/egy-soproni-epitkezes-2011-kommentar.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Névtelen: küldenél egy üzenetet az oldal alján levő e-mail címre?

      Törlés