2011. május 26., csütörtök

Oszlopok a Templom utcában

Sopron új ékköve az új oszlopos beléptető rendszer a belvárosba. A városvezetésnek elege lett abból, hogy az Orsolyás anyukák kocsival hordták a csemetéiket az oskolába, így hát építettek az útból kijövő oszlopokat. Lehetett volna sorompó is, vagy kamera 100 000 Forintos bírsággal , de valamiért az oszlopos megoldás tetszett nekik.
 

Nem rossz, csak balesetveszélyes




Ezek az oszlopok elég aljas dolgok, aljasság is volt azokat oda kitenni, aki másodiknak megy egy kocsi után és figyelmetlen, az egy fennakadás után akár el is dobhatja a kocsiját, vagy kifejelheti a szélkvédőt, esetleg a gyerek fejeli ki a szélvédőt a hátsó ülésről, ha nem volt bekötve. Nézzük hogy megy ez nyugaton, aki benézi, az rohadjon meg:

A következő videóban a második fennakadt kocsiból kiszálló szülők valószínüleg a gyereket nézik, hogy él-e még 

És ami elromolhat, az el is romlik

Élvezkedjünk csak

Szóval még a vontatásnál is észnél kell lenni.  Mikor ott jártam, az első autó ami szembe jött, az egy svájci rendszámú kocsi volt, kicsit morogtam is, hogy neki szabad, nekem nem?  Aztán az oszlopon láttam, hogy van  a hotel vendégeknek is gomb, de hogy az hogyan működik, azt ne kérdezzétek.


Szerencsére az átlag sopronit nem érinti a dolog, mert nincs az óvárosban semmi (bolt, mozi), amiért oda kocsival érdemes lenne bemenni.  (Na jó, a Fő teret ha leszámítjuk  ;-D   )

7 megjegyzés:

  1. Megnéztem, tényleg Templom utca :)

    VálaszTörlés
  2. LaCeE-nak írtam múltkor egy emailt, de válaszra sem méltatott :(
    Nem tervezitek a hírek ábrázolását a google egyéni térképén?
    Szerintem jól nyomon követhetőek lennének, hogy mi hol, mi, mennyire változott.
    http://maps.google.com/support/bin/static.py?hl=hu&page=guide.cs&guide=21670&topic=21676&from=21676&rd=2

    VálaszTörlés
  3. Valószínűleg akkor a mail rendszerben történt hiba okozhatja, én ugyanis nem kaptam tőled üzenetet.

    VálaszTörlés
  4. Én a cikkhez annyit tennék hozzá, hogy naponta átjárok az oszlopokon; aki nem színvak, annak eléggé nehéz fennakadni rajta. Nem egy ördöngősség, és a sorompó egyáltalán nem illett volna ebbe a környezetbe, a bírság pedig kis hazánkban hát...

    VálaszTörlés
  5. Mi az, hogy kirepül a gyerek, ha nincs bekötve? Miért nincs bekötve? Egyébként sem versenypálya, hogy lendületből próbálkozzon az ember. Érdekes módon, akik rendszeresen használják, azoknak nincs gondja, tudják hogy működik és hogy nem megyünk át egymás után. Ott a piros és a sárga lámpa, egyértelmű az egész. Akinek meg nincs bent keresnivalója, az ne ügyeskedjen.

    VálaszTörlés