Maga a kijelölt út a Tómalom utca elején kezdődik, ez ugyebár itt egy zsákutca.
Az utolsó társasháznál van több bolt is, itt van lehetőségünk utoljára valami ételhez/italhoz jutni, a legközelebbi büfé a Nagytómalomnál van. Az út baloldalán itt volt egyébként egy térkép a környékről, de kezdetben meg volt rongálva, most meg már csak a két egykori tartórúdja van meg.
Az út egészen az erdő aljáig egyben autók által is használt út, ezért 30-as sebességkorlátozás van (amit persze nehéz betartani ilyen viszonylag jó minőségű aszfalton)
Az erdő aljában aztán megváltozik a helyzet, az út két részre szakad, az egyik az autósok által használt (nevezzük nevén, Barka sor), a másik a kizárólag kerékpárosok számára fenntartott, egyik sem aszfaltos.
A Barka sor csak párszáz méterig tart ellentétben a kerékpárúttal. A Kistómalomnál két fémrúd állja az autósok útját, majd előbbre egy vastagabb, azonban ebből régebben kettő volt, feltételezem ezért rakták le az újabbakat, hogy "nem kellene autóval végigfurikázni a kerékpárúton". Itt található az első pihenőhely is.
Innentől egyébként már újra autóforgalom is van az egyébként makadám típusú úton. Végül megérkezünk a Nagytómalomhoz, ahol több lehetőségünk is van, egyik az, hogy lemegyünk úszni egy jót, a másik, hogy továbbmegyünk az egyik kijelölt kerékpárúton Fertőrákos felé, vagy a másikon Sopronkőhida felé. Itt egyébként még megtalálható olyan térkép, amilyen az Aranyhegy lábánál már nem.
Összességében szerintem ez a kerékpárút is jó, egy-két apróbb szépséghiba természetesen itt is akad, mint például hogy van jópár üres táblatartó oszlop, amiken régen a 30-as korlátozást jelölték, vagy hogy a keskeny makadám kerékpárút szélén levő növényzetet nem igazán nyírják. Hiányzik még pár olyan típusú megállóhely, mint amilyenek a városban vannak, mindenesetre még egy kicsit több odafigyeléssel ez a kerékpárút is remek színvonalú lehetne.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése